
Nowatorski zarys zęba (obliczony według DIN 3990 i Niemann) i zwiększona stopa zębów WATT daje zwiększoną wytrzymałość i odporność zmęczeniową, a najnowocześniejsza technologia obróbki pozwoliła na zmniejszenie luzów i uzyskanie zwiększonej cichobieżności.
Zwarta obudowa przekładni wykonana z żeliwa EN-GJL-200 (GG-20) wyróżnia się sztywnością i odpornością na drgania, dając pewność mocowania i gwarantując prawidłową pracę układu napędowego.
Zintegrowane[...]
- do silników 0,25 - 2,2 kW
- dla jedno i trójfazowej sieci zasilającej
- liniowa regulacja prędkości obrotowej - U/f do 400Hz
- kompaktowa konstrukcja z wbudowanym fitrem EMV
- „plug and drive“
- wytrzymały i niezawodny
- regulowana kompensacja poślizgu, automatyczne podbicie momentu
i automatyczna regulacja napięcia - AVR, regulator PID
- zintegrowany potencjometr
- programowalne przebiegi prędkości
- wbudowany chopper do elektrycznego hamulca
- łącze szeregowe RS[...]
Stopień walcowy umożliwia stosowanie geometrycznie zoptymalizowanego przełożenia ślimakowego, co w połączeniu z syntetycznym olejem i specjalnym stopem niklowo-brązowym ślimacznicy daje sprawność do 90%.
Przekładnie ślimakowe standardowo na wyjściu wyposażone są w dwukomorowe uszczelnienie z HNBR zapewniające maksymalną szczelność wymaganą w wielu gałęziach przemysłu
Zwarta obudowa przekładni[...]
- do silników o mocy 0,75 kW - 75 kW
- dla jedno i trójfazowej sieci zasilającej
- plug and drive
- wytrzymały i niezawodny
- programowalne przebiegi prędkości
- nowa bezsensorowa regulacja wektora pola (SLV) z autotuningiem
- opcjonalna karta sprzężenia zwrotnego
- regulator PID
- regulowana kompensacja poślizgu, automatyczne podbicie momentu
i automatyczna regulacja napięcia - AVR
- wbudowany chopper do elektrycznego hamulca
- łącze szeregowe RS 485 z protokółem ModBus[...]
- dla jedno i trójfazowej sieci zasilającej
- “plug and drive“
- sterowanie U/f / SVC / VC z autotuningiem
- 2 opcje sprzężenia zwrotnego w standardzie
- regulacja położenia, regulacja momentu
- regulator PID
- osobne PTC w szczególności wejście KTY
- zintegrowany filtr EMV (Klasy B) bis 7,5kW
- wbudowany chopper hamujący (do 90kW)
- zdejmowalny panel obsługowy
- łącze szeregowe RS 232
- opcjonalnie moduł rozszerzający o dodatkowe wejścia / wyjścia
- opcjonalnie[...]